a tale of our 3 cats

Update Yp aan de Medi-wiet

Ongeveer een jaar geleden tikte ik hier een blogje over Yp die aan de Medi-wiet ging.  We zijn dus zoals gezegd al een tijdje verder en ik kan melden dat er geen Prednisolon pil meer aan te pas is gekomen. Hallelujah! Niet dat ik gelovig ben maar de kreet is wel toepasselijk. De jeuk is minimaal en ik hoef de olie nog maar zelden toe te dienen. Er is dus serieus iets veranderd. De combinatie van voeding (Droge brokken van Granatapet, eend variant) en de CBD-olie als hulpje, mocht het even misgaan, is een match! Hier nog eens de link van de variant die ik hem geef voor degene die interesse heeft… http://www.dutch-headshop.com/nl/cbd-olie-mediwiet-20ml-p-1265.html

_MG_7717.CR2

4 Reacties

  1. mooi dat het heeft gewerkt en die smerige prednison weg kan
    mooie foto ook

    3 mei 2016 om 07:52

  2. Oh, wat fijn! Ben ik echt blij om.

    3 mei 2016 om 10:58

  3. Als dit geen dierenliefde is dan weet ik het ook niet meer.
    Alle energie die je erin stopt om het voor Yp draaglijker te maken…geweldig.

    3 mei 2016 om 11:56

  4. Mooi nieuws San, wat geweldig dat het met Yp zo goed gaat, Prednisolon is vergif voor mens en dier, maar je hebt het gevonden! Je hoort heel veel over Medi-wiet en altijd positieve reacties.

    3 mei 2016 om 13:17

Geef een reactie

