a tale of our 3 cats

Verliefd

IMG-20150629-WA0005Lieve Juul, we zijn begonnen met een lat-relatie… via een advertentie. Ik denk ik waag het er op. En jawelles, we kregen contact, zij het wel via een tussenpersoon. Ze heeft je goed bemiddeld, heel erg goed zelfs. Foto’s en filmpjes van jou als spruitje, vanaf je geboorte. Ik was in de wolken voordat je er uberhaupt was. Ook al wist ik niet of je wel vrolijk en lief zou zijn,  of het zou klikken tussen jou, Yp en Spot, of je ondernemend bent, een badjas, batteraaf of gewoon een batje.

Ondertussen heb ik je ontmoet en leren kennen voor de korte tijd die je bij ons bent. En man, wat ben ik verliefd! Als ik alles ga opsommen dan worden mensen denk ik misselijk van me……. niet dat me dat iets boeit. Heerlijk gevoel!

6 Reacties

  1. Wat mooi om te lezen San, als je eenmaal van zo’n hummeltje bent gaan houden, dan is dat voor altijd! Het is om te zien al een dotje en ook heel fijn dat het goed gaat tussen Juul, Yp en Spot. Een heel fijn weekend daar met z’n allen, en dat gaat zeker lukken met zoveel liefs om je heen.

    4 juli 2015 om 12:44

  2. Wat een mooi liefdesverhaaltje…zo hoort het te zijn…toch?

    4 juli 2015 om 13:47

  3. haha geweldig, en dat van zo’n spruit. nu maa hopen dat jullie lang gelukkig mogen blijven.

    4 juli 2015 om 17:02

  4. ’t Is dat ik je ken dus kan ik hier wel zeggen dat als je nog even doorgaat, ik wel wat papieren zakken heb voor mensen die het niet meer binnen kunnen houden! 😉

    11 juli 2015 om 19:32

  5. Jemig, ben je nou ook nog aan het modereren geslagen?

    11 juli 2015 om 19:33

    • Nee hoor ongeduld, als je hier niet vaak iets plant dan vraagt WP heel netjes aan me of ik je reactie wil toelaten. En aangezien ik hier niet elke dag vertoef kan het zijn dat ik het niet meteen zie…… 😛

      20 juli 2015 om 18:04

Geef een reactie

